قوانین و مقررات

فروشگاه روکشیران در راستای ارائه خدمات برتر و حفظ حقوق مشتریان گرامی اقدام به عرضه خدمات مطابق با شرایط ذیل میباشد.

شرایط سفارش گذاری

راهنمای ثبت سفارش :

مشتریان محترم میتوانند اجناسی که در وب سایت موجود است را انتخاب نمایند و هزینه صورت حساب خود را به صورت آنلاین>ا کارتخوان سیار> و یا  حضوری تسویه نمایند.

روکش صندلی اصفهان  و لوازم داخلی  که در وب سایت قرار داده نشده است را میتوانید با مشاورین روکشیران تماس  گرفته و در صورت اعلام موجودی مبلغ را به شماره کارت ارایه شده واریز نمایید

 روش های ارسال سفارش:

زمان ارسال کالا در روز های کاری از لحظه ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت خواهد بود و در روز های تعطیل به اولین روز کاری ارجاع داده میشود. تمامیه سفارشات پس از تایید نهایی و با توجه به نوع کالای سفارشی مسئولین ثبت سفارش کالای مورد نظر را آماده و جهت ارسال به شرکت حمل و نقل( شرکت پست، اتوبوس رانی و باربری) توسط سرویس حمل و نقل مبین یدک تحویل داده شده و رسید آن برای خریدار محترم ارسال می گردد.

  ضمانت و گارانتی:

محصولات ارائه شده به صورت اورجینال (تولیدی) درجه یک بوده و به صورت سالم و بدون هیچ عیب و نقصی ارسال خواهند شد و شامل ۴۸ ساعت گارانتی برگشت وجه در صورت بروز هرگونه مشکل  در صورت عیب فنی کالا یا عدم رضایت از کیفیت می باشد. هنگام دریافت کالا از مامور مربوطه میتوانید مراتب را سریعا به واحد پشتیبانی گزارش دهید

کالاهای برقی پس از تست تحویل و مرجوعی ندارد

  قوانین بازگشت کالا:

در صورتی که کالا خراب یا معیوب باشد با کالای سالم جایگزین شده و در صورت ناموجود بودن مبلغ کالا به حساب مشتری مسترد خواهد شد. جهت استفاده از خدمات پس از فروش و مرجوع نمودن کالای خریداری شده بایستی محصول در بسته خود عودت شود.

 کالای ارسال شده مغایر با سفارش خریدار باشد:

لطفا هنگام تحویل کالای سفارشی فرم بسته ارسالی را با کالای ارسالی بررسی کرده و در صورت مغایرت نوع – رنگ محصول ارسالی مراتب را طی ۲۴ ساعت به روکشیران اطلاع دهید.