معایب دودی کردن شیشه اتومبیل

معایب شیشه دودی اتومبیل

معایب شیشه دودی اتومبیل

یکی از رایج ترین موارد برای بروزرسانی خودرو ، دودی کردن شیشه های آن است.پنجره های دودی یا می توانند به عنوان گزینه کارخانه اضافه شوند یا توسط یک شرکت رنگ آمیزی پنجره پس از فروش نصب شوند.قبلا در مورد مزایای شیشه دودی خودرو اصفهان صحبت کرده ایم ، اما این هم چنین معایب زیادی دارد ، بخصوص اگر آنها خیلی تاریک باشند.

بطور کلی میتوان گفت که شیشه های دودی می توانند اشعه ماورا بنفش را مسدود کنند و باعث ایجاد حریم خصوصی ، کاهش تابش خیره کننده و چندین گزینه مثبت دیگر شوند.اما وقتی رنگ شیشه ها بیش از حد تیره باشد ، خطرات شیشه دودی آشکار می شود.

کاهش دید بیرونی

یک نکته منفی نصب شیشه دودی اتومبیل در اصفهان این است که باعث کاهش دید راننده و بویژه در شب می شود.یک عیب احتمالی شیشه های دودی کاهش توانایی راننده و سرنشینان وسیله نقلیه برای دیدن بیرون است ، مشکلی که بدیهی است هرچه رنگ آن تیره تر شود ، بدتر می شود.گرچه ممکن است این مسئله در نور شدید آفتاب زیاد نباشد ، اما در شرایط تاریک و کم نور و در شب می تواند مشکل ساز شود.کاهش دید به نوبه خود می تواند شرایط بالقوه خطرناکی را ایجاد کرده و منجر به تصادفات رانندگی شود.

در حالی که یکی از اهداف اصلی رنگ آمیزی شیشه ها محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید و محافظت در برابر اشعه های مضر UV است ، اما فیلم ها همچنین می توانند مانع دید شما در یک روز ابری ، بارانی یا برفی شوند.رنگ بیش از حد تیره ، ممکن است دیدن محیط اطراف در محیط های کم نور را برای شما دشوارتر کند.رنگ های تیره برای ایالت های آفتابی ایده آل است ، اما لزوما در مناطق شمالی که مردم بیشتر روزهای ابری و بارانی را تجربه می کنند ، ایده آل نیست.

نصب شیشه دودی ماشین

شیشه های دودی خیلی تیره از دیده شدن شما جلوگیری می کنند

عبور از تقاطع یکی از موارد بسیاری است که ارتباط چشمی با سایر رانندگان برای ایجاد یک عبور ایمن مهم است.تقاطع ها مناطق پیچیده و شلوغ هستند.چه بخواهید به سمت چپ بپیچید ، چه به سمت راست یا منتظر عبور عابر پیاده از مسیر عبور باشید ، در انجام یک حرکت ایمن ، تماس چشمی حیاتی است.

هنگامی که رنگ های تیره را روی پنجره های اتومبیل خود پوشانده اید ، این می تواند سوء تفاهماتی بین شما ، سایر رانندگان و افراد ایجاد کند.سایه های خیلی تیره می تواند از دیده شدن دیگران در یک تقاطع یا هر مسیر دیگر جلوگیری کند.

استفاده از تماس چشمی و حرکات مناسب دست می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند.با وجود شیشه های دودی خیلی تیره ، امکان تماس چشمی بین رانندگان و عابران وجود ندارد.

از این جهت اگر قصد استفاده از شیشه های دودی را برای خودروی خود دارید، بسیار مهم است بتوانید بهترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو چینی و ایرانی که در زمینه فروش و نصب شیشه های دودی خودرو فعالیت دارند، انتخاب کنید. کادر متخصصی که در این مراکز فعالیت می کنند از بهترین درجه شیشه های دودی به گونه ای که دید شما در زمان رانندگی دچار مشکل نشود، برای مشتریان خود انتخاب کرده و به شکل کاملا استاندارد روی خودرو نصب می کنند.

دودی کردن شیشه با رنگ های خیلی تیره می تواند مانع عملیات پلیس یا نجات شود

در یک اتفاق ناخوشایند رانندگی که شما گرفتار شده اید ، پرسنل امداد و نجات برای ارزیابی وضعیت شما ، باید به داخل وسیله نقلیه نگاه کنند.اما اگر پنجره های شما خیلی تاریک باشد ، ممکن است آنها نتوانند داخل را ببینند.نیروهای امدادی بر اساس اختلالات شما و اینکه آیا ضربه به سر ، بریدگی و کوفتگی جزئی یا شکستگی استخوان دارید ، نحوه حرکت شما را تعیین می کنند.

شیشه دودی خودرو اصفهان

جلب توجه به اتومبیل شما

در حالی که سطوح مشخصی از رنگ باعث محافظت و حفظ حریم خصوصی شما می شود ، رنگ های بسیار تیره در واقع می تواند تماشاگران بیشتری را به خود جلب کند.سایه های تیره وسیله نقلیه شما ممکن است توجه بیشتر تماشاگران کنجکاو یا مجریان قانون را جلب کند.وقتی بیشتر از سطح معمول رنگی بزنید ، نتیجه معکوس دریافت می کنید.حتی سارقان ممکن است اتومبیل شما را بیشتر چک کنند ، زیرا به نظر می رسد که وسایل با ارزش بیشتری را پنهان کرده اید.

الزامات دولتی و غیرقانونی بودن رنگ های تیره

اگر در فکر افزودن رنگ تیره به شیشه های اتومبیل خود هستید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید ، مراجعه به قوانین و مقررات ایالت خود است.هر ایالت در مورد دودی کردن شیشه های خودرو شرایط مختلفی دارد.اگر افسران پلیس نتوانند از طریق پنجره های شما ببینند ، ممکن است جریمه شوید.

نتیجه گیری

سطح مناسب رنگ از شما و اتومبیل شما در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می کند.با کمترین میزان تابش آفتاب ، به اثاثه یا لوازم داخلی شما آسیب وارد می شود ، شیشه دودی مانع از محو شدن وسایل داخلی خودرو بخصوص روکش صندلی اصفهان می شود.در حقیقت ، فیلم های پنجره ای می توانند تقریباً 100 درصد از اشعه UVB و UVA را مسدود کنند.

در حالی که رنگ ها می توانند اشعه ماورا بنفش ، گرما و تابش خیره کننده را مسدود کنند ، سطح مناسب رنگ باعث کاهش دید شما نمی شود.بنابراین تمام مزایا و معایب که شما از شیشه دودی دریافت می کنید به میزان تیرگی آن بستگی دارد.تمام معایب شیشه های دودی با تیره شدن بیش از حد شیشه ها حاصل می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *