نکات مهم انتخاب روکش خودرو

نکات مهم انتخاب روکش خودرو

نکات مهم انتخاب روکش خودرو

بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال راهی هستند تا بتوانند هر چه بیشتر خودروی خود را زیبا کنند و آن جلوه و زیبایی را دوباره به خودروی خود باز گردانند. خرید روکش خودرو شاید یکی از راه های برگرداندن آن زیبایی خودرو به آن است و ممکن است گاهی صاحبین ماشین ها اقدام به انجام این کار کنند . روکش خودرو عمدتا برای زیباییی آن نیست گاهی به این دلیل استفاده میشود که از تودوزی ماشین محافظت نماید .این محافظ ها از لحاظ جنس به دو دسته تقسیم میشوند یکی چرم و یکی  دیگر پارچه ایست که انتخاب هر کدام مزایا و معایبی دارد . شرکت روکشیران ارائه دهنده ی خدمات روکش صندلی اصفهان میباشد .

روکش صندلی مناسب برای خودرو

این روکش ها از نظر جنس به دو دسته ی چرمی و پارچه ای تقسیم بندی میشود که مهم ترین ویژگی های آن ها به شرح زیر است :

مزایای روکش های پارچه ای

نکات مهم انتخاب روکش خودرو

تنوع در طرح و رنگ مهم ترین ویژگی آن است. برخلاف روکش های چرم در گرمای تابستان زیاد داغ نمیشود و گرما را کمتر جذب میکنند.، در زمستان نیز کاهش دما را منتقل و باعث میشود سرنشین گرم شوند.، آنها نسبت به روکش های چرم دوام بیشتری دارند، ثبات رنگ بیشتری دارند و تغییر رنگ در آنها کمتر است.

معایب روکش صندلی

سخت بودن پاک کردن آن به هنگام کثیف شدن تنها عیب این روکش هاست .

جنس سوم

سومین جنس این نوع روکش ها جنس چرم و پارچه است . این جنس کاملا هوشمندانه تعریف شده است به گونه ای که در مکانی که فرد میخواهد بنشیند جنس پارچه به کار برده شده است و در دیگر مکان ها جنس چرم به کار برده شده است تا درصورتی که چیزی روی آن ریخت به راحتی قابل پاک کردن باشد . شرکت روکشیران همچنین ارائه دهنده ی خدمات شیشه دودی خودرو اصفهان نیز هست.

نکات مهم انتخاب روکش خودرونکات مهم انتخاب روکش خودرو

خصوصیات بهترین روکش برای خودرو

  1. مقاومت روکش صندلی در برابر ساییدگی.
  2. رنگ پارچه مناسب، این رنگ باید سبب خستگی چشم نشود
  3. عدم تغییر رنگ روکش در برابر تابش نور خورشید
  4. تعریق کمتر
  5. قابلیت نظافت و شستشو راحت تر دوام بیشتر و راحتی بالاتر آنهاست. روکش های پارچه ای ثبات رنگ بیشتری دارند و تغییر رنگ در آنها بسیار کمتر از سایر جنس ها است.

مزایای روکش چرم

مزیت بزرگ آن این است که اگر بر روی آن چیزی بریزد به راحتی قابل پاک سازی است . میتوان اگر بر روی آن چیزی ریخت با استفاده از یک پاره ی مرطوب آن را پاک کرد برای همین است که به درد خوانواده هایی که فرزند خردسال دارند میخورد .

این جنس برای خودرو های آژانس و مسافربری بسیار مناسب است و برای افرادی که بیشتر با ماشین خود کار میکنند و حمل بار دارند . این نوع روکش ها حالت اسپرتی دارند و بسیار برای کسانی که میخواهند داخل خودرویشان زیبا باشد و به آن بیشتر اهمیت میدهند مناسب است . از معایب آن هم این که در تابستان گرمای زیادی را به خود جذب میکند و موجب تعریق میشود و در زمستانها هم دیرتر گرم میشود و باعث میشود افراد ساکن خودرو سرمای زیادی را تحمل کنند .

نکات مهم انتخاب روکش خودرونکات مهم انتخاب روکش خودرو

روکش مناسب برای صندلی

وقتی میخواهیم رنگ روکش ها را انتخاب کنیم حتما باید به رنگ کمربند ایمنی توجه کنیم زیرا هسته ی اصلی و مهم داخل خودرو کمربند ایمنی آن است . اگر به رنگ های داخل خودرو دقت کنید همه ی آن  ها بر اساس رنگ کمربند ایمنی است .

روش انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به رنگ کمربند ایمنی

1- رنگ همسان: انتخاب این نوع رنگ باید بر اساس رنگ کمربند و اجزای داخلی خودرو باشد . یا باید هم رنگ باشد یا در طیف رنگی آن باشد برای مثال اگر رنگ کمربند مشکی است این رنگ ها ام باید طبق آن انتخاب شوند و نباید متضاد یا در رنگی که اصلا به آن نمیخورد باشد .

 

2- رنگ تضاد : اگر این رنگ ها را درست انتخاب کنیم زیبایی زیادی به رنگ خودرو و کلا اجزا و وسایل آن میدهیم . برای مثال رنگ هایی مثل زرد و قرمز و مشکی بهترین رنگ ها برای تضاد هستند و آنها طرفداران زیادی دارد . وقتی دارید رنگ آن را انتخاب میکنید باید به تیره و روشن بودن رنگ آن نیز دقت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *